Endeligt har jeg fået et sted at skrive tankerne ned. Og så her på vores nye hjemmeside som er vildt smart og flot, også på en smartphone, før har jeg holdt mig mest på vores Facebookside samt i Toiletklummen.
Det er efterhånden noget siden sidste eksemplar af Toiletklummen udkom. Vi har været glade for at have vores eget Toiletblad og modtagelsen fra læserne har også været god. MEN vi ved jo ikke om det giver noget retur i form af arbejde, hvilket jo altid har været meningen.
Fremover vil jeg i den nye Klumme dele ud af mine erfaringer, give gode råd og ind i mellem få luft, når der er behov for det.
Ny app fra Kloakdoktoren i Hobro gør det nemt at finde en der kan hjælpe med de problemer en husejer før eller siden får.
Hvem ringer man til, når vandrøret springer, tagstenene blæser ned eller kloakken er stoppet? De spørgsmål hjælper kloakdoktorens nye app med at finde svar på.
Det tager kun 10 sekunder at finde den rette hjælp
Verner H. Kristiansen har ikke det fjerneste imod at hjælpe folk med at løse deres problemer, hvis han kan. Men, de mange fejlopkald til hans firma angående problemer, som han desværre ikke er i stand til at løse, fik ham til at tænke, at der var behov for en app, hvor man kan finde ud af, hvem man skal ringe til, når det brænder på.
App med lokale hjælpenumre
Kontaktnumre i appen tilhører kommunale myndigheder og lokale samarbejdspartnere, som Kloakdoktoren ved leverer ordentlig service.
- Vi håber folk vil tage appen til sig. Og hvis de, når de bruger den, finder ud af, at der mangler information på en kontakt som er vigtig for mange lokale, så må de meget gerne give os besked, så vi kan få den tilføjet i appen, som vi for øvrigt kalder Akut Hushjælp og kan hentes til både Android og IOS.
Udfyld formularen og vi gøre vores bedste for at besvare dit/dine spørgsmål.